.

.

دریافت کد باکس خسته ...

خسته ...

میگویند خسته نباشی کوه کندی
نمیدانند دل کندم از کسی ک کوهم بود



نظرات شما عزیزان:

سروش
ساعت13:31---7 مهر 1393
سلام وب عالی بود ب ما سر بزن و حتما نظر بزار . منتظرتم
پاسخ:مرسی حتما گلم


سودابه جون
ساعت13:18---7 مهر 1393
یه دارو تو دنیا هست که بیشتر آدمای مریض رو خوب میکنه

نام دارو : “دوست دارم “

فقط می شود از داروخانه های محبت تهیه کرد !


پاسخ:مرسی عزیزم


سودابه جون
ساعت13:17---7 مهر 1393
در را باز کن خبری دارم ، قلبم را بشکاف نامه ای دارم ، نامه را باز کن ، دوستت دارم .

شاهگوش
ساعت9:17---7 مهر 1393
اگه ميشه مطالب جديد زيادي بزاين
من هر روز بهتون سر مبزنم
پاسخ:مرسی گلم لطف میکنی حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:, ] [ 15:48 ] [ akharin 2 khtare khob ]
[ ]